Tuesday, August 26, 2008

Back dari Bangkok aku....

Sekembalinya aku dari Bangkok selasa lepas, aku demam panas. Aku penat gila! Aku balik je, perkara pertama yang mengganggu hidup aku is 7 DVD drama @#$%^&*()$# yang aku kena edit and siapkan sebelum tarikh luputnya pada 15 September 2008.

Cerita tentang Bangkok!
Aku sampai sana dekat kul 4pm..check in hotel, rehat sebentar bersama kit kat ku, mandi and bersiap untuk our dinner.

Aku dinner kat satu tempat yang facing Cha-Am Beach. Masakan Thailand yang pedas2 dan tomyam terenak!

Lepas tu, aku banyak mendengar cerita Tasha dan sambil dia bercerita, aku "propose" diamenjadi milik aku! Dia setuju...aku ada hadiah untuk dia, sebentuk cincin dan matching necklace dari tooot....

The next day tu, kitorang banyak berjalan kat town, beli belah...beli macam2...

Sekarang ni, aku rasa lengkap! Hidup aku lengkap dgn Tasha.

Plan? Hujung tahun ni if tiada aral melintang, aku mahu ke Jakarta bersama Tasha.

No comments: