Tuesday, March 4, 2008

Gerald! Dominoz 2 X Round......

Petang ni Iz kene pergi Damansara lagik untuk YM Gerald yang masih tak pulang-pulang dari merantau. Bro! 2 Rounds of dominoz tau.

Sebenarnya bukan apa...sekarang Iz..isk...tukarlaa...sekarang aku ada banyak assignment...mentang-mentang kojoz sendiri, bangun-tido sesuka hati...so ada one assignment ni duo ngan Gerald and Gerald is not around so, aku kene la gi carik "bahan" and bila dh dapat, kene lah gi amik walaupun itu is part 4 of the assignment..(part 4,5 & 6) Gerald punya. Aku 1,2,3 & 7. Closing buat sekali kan Gerald, kan??

Oklah, semalam, aku tidur agak awal...dalam kul 11.30 dah tak sedar diri. Lepas subuh aku sambung tidur lagi sebab kepala pening-pening 2-3 hari ni. Kul 8 aku bangun, mandi, gi makan sarapan kt kedai makcik biasa tu, pastu ngadap laptop sampai sekarang tak sudah-sudah.

Petang karang, alang-alang ke Damansara, aku nakgi ikea..dengar-dengar tengah sale. Nak carik frames. Kalau ada yang berkenan, aku nak rembat.

Oklaa..nak pesan apa-apa tak kt ikea karang? ke nak ikut haa??

No comments: