Tuesday, March 18, 2008

Gerald & HUKM

My partner, Gerald diwadkan di HUKM kerana dikhuatiri diserang denggi. Alamak, Bro! Apa dah tua-tua pun kena denggi ni...tapi xpe, sbb hanya dikhuatiri sahaja...

If ujian darah kata negative, dia boleh dinyah-caj dari HUKM kejap jer lagik! Dari pagi tadik kat sana..........

Ok...dah lama tak update blog kan? Sebenarnya aku BZ yang terlalu amat! Last week aku gi terjun sungai ngan sepupu aku kat...hahahaa...rahsia, babe! Kitorang terjumpa anak ulo...kelam kabut jadiknyer! Seb baik masa tu dah settle semua, tinggal nak angkat tika and pulang. Kak Cik masak nasi lemak lauk sotong kering........sedap sangat! Kak Cik rerajinla buat lagi and jamu Onchu ye.......makan free ni selalunyer sedap!

Esok, aku agak free sebab mmg aku nak free kan diri. Bukan apa, lusa kan sumer org cuti, so, diorang dari external production pun ramai dh off so aku tak sempat lah nak buat editing kat studio.

Malam ni sape nak jumpa aku, leh text aku lebih kurang jam 9 malam..........aku nak pekena nasi lemak antarabangsa kat kg baru ngan Kak Cik & Abg Dol & Baby Nissa...

No comments: