Monday, March 24, 2008

Sabtu & Ahad?

Minggu yang amat membosankan! Kita mulakan dengan hari sabtu!

Sabtu!
Aku demam sebab dh lama tak demam...tapi kali ni, beza sikit....adap yang beza? Adalaa...
Tengahari aku pasang DVD, aku tgk DVD citer lama...tak sampai sejam aku tengok, aku dh tertido kat sofa tu sampai kul 3 lebih.
Aku bangun, sesiap, and terus gi the mall carik makan. Terserempak ngan Wan, so aku pun makan laa ngan Wan kt McD.

Malamnyer, aku layan AF 1st konsert dirumah jer. Aku rasa Yana mmg layak tersingkir diminggu pertama! Dia nyanyi ke malam tu? Hehehee..tak ingat lah! Saida, kakak Siti...membosankan halwa telinga aku.....gaya mukanya seperti yg dikatakan oleh Kak Ogy tu....aku mmg nak ketawa tengok...paling best malam tu is Stanly! Oklaa....sekarang kita tgk Ahad pulak...apa yg dh jadik pada Ahadku!

Ahad
Demam tak sudah lagik...so, kul 11 lebih tu, aku gi klinik, jumpa Dr Khatijah....sweet giler Dr. ni...kecik molek jer orangnyer....aku rasa baik sikit demam aku masa kt klinik tu....
Abis jer kt klinik, aku gi McD again for lunch! Pastu, aku balik rumah and sambung tidur sebab kepala aku ni kan......rasa cam nak pecah!!

Sekarang aku OK sikit....nak sambung edit barang sikit.....petang karang, kalo aku free, aku update lagi ye....

1 comment:

The Author said...

i had a boring weekend myself! ur not the only one, dude!

by the way...lamanya x jenguk "rumah" gue....datang lah ye...leave comment skalik!

Chao!