Friday, April 4, 2008

!@#$%^&*())(*&^%$#@!!@#$%^&*

5.30 pagi: Aku dah bangun sebab nak kene sesiap gi Melaka. Aku ke Melaka sebab nakgi jumpa makcik aku yang sorang ni. Ada family matters sikit la...aku gi ngan Kak Cik ngan Abg Dol. Baby Nissa pun ada sekali. Kitorang pergi naik 1 kereta. Kata rumah dokat yo!

7.00 pagi: Aku dah bertolak dari umah, mak aihhh...jem nyer dok tetengah KL ni! Aku ok jer, yang tak OK Abg Dol la, sebab dia yg drive keta. Naik keta aku.

10.15 pagi: Kitorang sampai Melaka, terus gi breakfast. Aku makan roti telur, seperti biasa.

11.00 pagi: Kitorang sampai umah makcik, makan lagi....pastu...kitorang buatlah apa yg patut kan...

5.30 ptg: Kitorang bertolak balik KL. Sampai KL dalam kul 8.00 jugak lebih sikit kot...sebab bawak takde lah laju sangat...dengan jem bagai diKL.

9.15 mlm: Aku masuk tido...bestnyer dapat tido...dan aku telah bangun kul 7.00 pg tadi...sesiap gi makan McD breakfast kat The Mall...sedap! Ni baru balik nie!

Arini, aku ada umah jer, nak siapkan kijer nan sikit jer tinggal ni. Sok nak kena jumpa GErald, tapi malam la coz pagi tu aku nak gi book fair ngan Kak Cik & Baby Nissa.

No comments: