Wednesday, April 2, 2008

Makcik Normah @ Mama Mah?

Semalam aku tersentap ngan someone from agency. Makcik lah jugak kalo nak diikutkan.

Ceritanya gini....pagi semalam, aku gi Damansara ngantar 7 DVD utk diedit! Aku tak pernah nampak "makcik" ni sebelum ni...tetiba 1st time dia jumpe aku, boleh dia tanya aku kenapa pakaian aku cam laki. So, aku cakapla sbb kerja aku kehulu-kehilir angkut barang, boh barang...loteh aarr nak pakai baju kurung aku jawab selamba. Sekali aku kene lecture ngan dia...Nama makcik tu Puan Normah Said tapi dorang kat sana panggil dia Mama Mah jer. Konon glamer laa...adoooii!!!

Makcik, Iz bukan nak kurang asam ngan Makcik kan...tapi kot ye pun nak negur, negur lah leklok! Iz nengok makcik pun apa kurangnya, pakai tudung tapi, atas paras dada...bukan kene tutup dada ke??

Hanginnnnn jer dibuatnyer. Semalam aku juga dapat tahu yg Yusni Jaafar telah pun meninggal dunia setelah 2 bulan terlantar dihospital. AL FATIHAH!

Arini, aku kene gi tempat makcik tu lagi, kali ni kalo terjumpa makcik tu lagi and if dia bersikap seperti itu lagi, aku tak nak bagi muka.

No comments: