Monday, April 7, 2008

Streamyx down!!!!!!

Sejak akhir2 ini, aku banyak tersentap....ngan mama mah especially la aritu! selain tu...aku sejak jumaat connection streamyx aku cam hape pun tak tau!

Aku login susah2, streamyx logout kan aku! Terok betol! Aku dah memang tak tahan dah pakai streamyx ni...leh tak aku nak kata....masa aku dial-up lagi bagus, takder senang2 dia logoutkan aku.

Selain itu, aku juge tersentap ngan eWoks! Sepatutnyer eWoks datang sini sekali ngan kitorg gi PWTC aritu tapi dia bagi kat aku 2 alasan nape dia tak dapat nakgi. Katanye, kereta dia wosak! Aih, kereta tak sampai setahun dah wosak?? Bagi lah alasan lain, bro! Cakap laa ikan ko mati lemas dalam akuarium ke...apa ke....

Aku tetap gi PWTC sabtu lalu. Baby Nissa ikut sekali. Orang ramai gile kat sana sampai Baby Nissa bebel kata panas la, lapar la, ngantuk laa...sebenonye nak balik..

Ntahla, aku pun tak tau nak blog apa arini, bosan tahap maximum dah ni..takpela, aku nak jump blog memember jap.





P/S: Buat asserk...nak iz boh gambar ye? nanti iz carik ye...iz suke low profile...

No comments: